sk cz

Autodilypro - autodíly všech značek

Nákupní košík

0x   |   0,00 Kč

Vrácení zboží / Reklamace

Vrácení zboží ve 14 denní lhůtě. 
Jak postupovat při vrácení zakoupeného zboží při vrácení v zákonné 14 denní lhůtě?

Spotřebitel je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu v souladu s ust. § 7 a násl. Zákona č. 102/2014 CFU o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku (dále jen "Zákon o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku") ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží, resp. ode dne uzavření smlouvy o poskytnutí služby nebo smlouvy o poskytování elektronického obsahu, který není na hmotném nosiči, pokud prodávající včas a řádně splnil informační povinnosti podle ust. § 3 Zákona o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku.

Kam zboží vrátit.

Spolu s vyplněným odstoupení od smlouvy a dokladem o koupi můžete zboží vrátit osobně na místě provozu:

Autolekáreň, Nové Hrádku 391, 027 44 Tvrdošín

nebo zaslat na naši adresu:

Autolekáreň Nové hrádku 391 027 44 Tvrdošín, Slovensko

Vrácené zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Při vrácení doručte zboží nepoužité, v původním stavu jako při převzetí (včetně dokumentace, příslušenství apod.).
Zboží neposílejte na dobírku, takové zboží nepřebíráme. Prodávající se zavazuje vrátit kupujícímu cenu zaplacenou za příslušný zboží ve lhůtě 14 kalendářních dnů ode dne obdržení vráceného zboží stejným způsobem, jaký použil kupující při své platbě. Tím není dotčeno právo kupujícího dohodnout se s prodávajícím na jiném způsobu platby, pokud v souvislosti s tím kupujícímu nebudou účtovány žádné další poplatky. Pro dodržení 14denní lhůty je rozhodující, kdy je k nám doručeno odstoupení od smlouvy.
Doručením se rozumí písemná informace, že chcete odstoupit od smlouvy, případně samotné doručení odstoupení i se zbožím. Lhůta pro odstoupení trvá 14 kalendářních dnů a začíná běžet následující den po převzetí, např. pokud si převezme zákazník zboží ve středu, první den se počítá čtvrtek.

Jaké dokumenty přiložit?

K vrácenému zboží prosíme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás (např. Potvrzující email z objednávky resp. Faktura).

Zároveň je třeba přiložit odstoupení od smlouvy.

Jaké zboží nelze vrátit?

1) Není možné vrátit díl, který byl montován, používaný nebo má poškozeném originální obal

2) Není možné vrátit zboží, který má poškozenou bezpečnostní plombu, případně poškozený bezpečnostní obal. (Například spojkové sady, Lambda sondy v obalech, atd)

Dokument ke stažení odstoupení od smlouvy

Reklamace zboží

Postup při reklamaci

1) Informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem (info@autodilypro.cz), či písemně

2) Stáhněte si reklamační formulář, řádně vyplňte a přibalte k reklamovanému zboží.

3) Zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu provozu, Autolekáren, Nové Hrádku 391, 02744 Tvrdošín Slovensko

4) zásilka musí obsahovat kopii dokladu o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě, reklamační formulář naší firmy, doklad o montáži, protokol ze servisu o chybném náhradním díle, který chce kupující reklamovat

POZOR: Pokud chcete reklamovat elektrické díly, snímače, lambda sondy, DPF filtry a podobné díly. Je nutné dodat i protokol z diagnostiky kde vidět jasně že díl není funkční!  

Reklamační formulář ke stažení

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou samozřejmě budeme se snažit o urychlení celého procesu.

2019    AUTOLEKAREN.SK powered by TecDoc
Facebook